Emils blåa cykel

Jag skulle ju visa bilder på den toppenfina, tuffa, superhäftiga ultrasnabba cykeln så här kommer dom:

                                  


                                  


När jag ändå håller på så vill jag visa upp mina äldsta söners supergulliga tjejer. Det är dom som gör det roligt att vara pojkmamma:

                                  

Fanny har jag lagt ut bilder på tidigare men hon har ju ändrat frisyr och sånt så jag måste ju uppdatera ibland. Nästa tjej har jag inte haft nåt kort på innan så här kommer våran söta Karin:

                                 

Det syns inte på kortet men på hennes tröja står det humör med VÄLDIGT stora bokstäver. Hennes mamma har köpt den till henne.
Här har vi aldrig sett skymten av nåt humör men hon kanske är annorlunda där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0