Idag åker pappa hem

Nu dröjer det nog ett bra tag innan han kommer hit igen.
Jag skulle inte kunna säga det till honom för då blir han så katig men jag kommer att sakna honom.
Skulle han bo i stan så skulle jag nog ta honom mer för självklart men nu passar jag verkligen på att träffa honom så mycket jag hinner när han är här.
Det blev mer tid än jag trodde från början. jag skulle ha jobbat kväll onsdag och torsdag och då hade jag inte hunnit med med honom.
Nu tog jag ledigt onsdan eftersom jag ändå skulle till doktorn med Emil den dan och dessutom åkte jag ju på att jobba helgen också så då kan man behöva lite ledigt innan och torsdan blev ändrat till förmiddag på grund av Ann-Karis sjuka barn.
Nu kommer han snart hit till macken och säger hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0