Jag har en ny mobil!

Igår kom min nya mobil.
Den är helt underbar!! Ronnie är grymt avundsjuk. Bilderna blir hur bra som helst och det finns massor roliga finesser på den.
Jag tar bilder på allt och alla vare sig dom vill eller inte. Jag kommer bli den mest hatade kameramarodören i min bekantskapskrets. Alla kommer att skrika så fort jag tar fram min mobil.

Dagens skörd:



Nicko med sin morfar på mcdonalds




Frukost



Fabbe smått hysterisk kan man tro


                         

Ni ser att alla inte är så glada över att vara med på kort.

Igår tog jag lite kort på macken också:

  

                       

Sist men inte minst har vi min farmor och min bror också ( missade tyvärr Anders tjej Tina men det tar jag nästa gång) :

  

Det här med mobilkameror med 8,1 pixlar i var ju jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0