Kollat bilderna igår

Vi hade en bokad tid att gå igenom bilderna som fotografen tog på barnen.
Det var verkligen inte lätt. Det var många bilder som hade det lilla extra som jag ville ha.
36 bilder hade vi att gå igenom. En av bilderna fastnade jag för lite extra. Fabian tittade på Koffe och hade ett så äkta leende att jag bara smälte.
Det svåra är att hitta en bild där alla 4 är perfekta.
Varje bild vi fastnade för så var det alltid nån av grabbarna som inte var riktigt hundraprocentigt bra.
När vi kom fram till den allra sista bilden så sa det bara klick!! Vilken underbar bild!!
Det var precis den bilden som skulle få huvudplatsen i mitt vardagsrum.
Ronnie och jag var rörande överens om att just den bilden slog dom andra med hästlängder.
Hade hon inte tagit den där allra sista bilden så hade det inte varit lika lätt att välja.
Jag är helnöjd.
Den 28 november kommer tavlan och jag ska få välja ram.
Dax att göra plats ovanför soffan då tills dess.
Nu går jag i valet och kvalet om jag ska ha svart eller vit ram. Trä är inget för mig. Vitt är det som skulle passa bäst i vardagsrummet men svart passsade bäst till bilden.
Jag har ju ett tag på mig att tänka på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0