Pratade med Nina igår

Jag ringde henne medan jag satt i bilen på väg från jobbet.
Det känns som att jag pratade med henne häromdan men det var tydligt att jag inte hade gjort det.
Tuva hade blivit akut sämre för ett par veckor sen så dom fick ta henne till akuten. Dom blev inlagda ett par dar och blev sen skickade ner till Lund för operation.
Nu är Tuvas hjärta lagat!!
Det är fantastiskt vad läkarna kan.
Nu är hon mycket piggare men tyvärr har hon ont också. Dom har ju sågat (eller vad dom gör) upp hela hennes bröstkorg så det måste göra helvetiskt ont.
Stackars barn. Tur att hon inte kommer minnas nåt från bebistiden.
Jag måste ta mig i kragen och åka dit och gosa lite bebis igen. Nu kan ju Emil få följa med också.
Han som var så rädd att Tuva skulle bli dålig i sitt hjärta om han så mycket som sa ett knyst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0