Det blev bio igår också

Ann-Kari och jag var och såg High School Musical 3.
Innan bion tog vi en hamburgare på mcdonalds.
Jag hade förväntat mig att det skulle vara vi och tonåringarna men faktiskt fanns det dom som var äldre än mig.
Antagligen går ungdomarna på den tidiga föreställningen.
Dom andra två filmerna har jag bara sett lite här och lite där när dom går på disneychannel så jag hade inte jättemycket grepp om vad det handlade om men det gick bra i alla fall.
Det var en bra och underhållande film. Mycket bättre än stepbrothers. Fast det var inte så svårt att slå den filmen i och för sig.
Nu ska jag ta tag i mitt jobb. Man vet ju aldrig när kundstormen kommer så det är bäst att vara förberedd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0