Emil fick sin belöning

Vi åkte till Jysk och köpte den efterlängtade madrassen igår.
Madrassen var inga problem vilken vi skulle ha men när han skulle välja påslakan blev det svårare. Han valde mellan Cars, Batman och Bart Simpson.
Efter mycket tvekan och om och men blev det till slut Bart som tog hem segern.
Det var en stor dag i Emils liv.
Han var mycket nöjd med sin fina säng igår när vi hade bäddat och bytt madrass.
Nu ska vi ta tag i dagkisseriet bara också.
Efter Jysk fick Fabian och Emil gå på bio alldeles själva. Det var nåt tecknat som hette space chimps. Den var SÅ rolig om man ska lyssna på grabbarna.
Jag betalade deras biljetter och popcorn och hjälpte dom in och efter bion stod jag med bilen utanför och väntade. Det hade gått jättebra.
För säkerhets skull lämnade jag min mobil till Fabian med. Ifall att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0