Jag är helt slut!!!

Det har varit massor av kunder idag. Hela dan!!! Inte en lugn stund.
Jag klagar absolut inte för det har varit en jätterolig dag. Mycket roligt folk och liv och rörelse hela tiden men mina fötter och ben är som spagetti nu.
Mitt huvud ska vi inte tala om. Det spränger.
Helst skulle jag velat åka hem nu efter jobbet och slängt mig i soffan eftersom jag jobbar imorgon med men i ett svagt ögonblick lovade jag Koffe att han skulle få ta hem sina kompisar på lite fest ikväll och att vi skulle hålla oss undan en stund.
Varför lovade jag nåt sånt idiotiskt dumt?!
Jag har jobbat hela dan sen i morse till kvällen och så lovar jag Koffe att inte komma hem och slänga upp mina trötta ben på soffan och läsa i en bok.
Ibland förstår jag mig inte på mig själv.
Nu blir det till att åka och fördriva tiden nånstans och äta lite och sen har jag dessutom lovat att vi ska till Daniel och Helen sen och titta på deras bebis.
Också en himla korkad sak att lova. Jag har ju inte ens en present till dom. Jag kan ju inte komma dit tomhänt. Så vad gör jag nu?
En blomma från Kvantum och en vetelängd är väl det bästa jag kan åstadkomma en fredagkväll vid halv åtta.
Det hade varit mycket roligare att köpa en söt klänning eller nåt men nöden har ingen lag.
Det blir nog en lugnare dag imorgon på jobbet.
Ronnie ska hjälpa min bror och hans tjej att flytta imorgon hela dan.
Det ska bli jättespännande att se deras nya lägenhet. Jag har ju sån tur att jag får komma dit imorgon kväll när alla möbler redan är ditkörda.
Nu ska jag stänga och gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0