Jag har en plan

Jag har varit avundsjuk på Jessica länge nog nu.
När hon fyllde 30 fick hon en tavla från ateljé nunan med sina barn.
Jag vill också ha en tavla med mina barn!
Jag har varit lite snål eftersom det är väldigt dyrt men nu är det slut på snålheten. Man kan ju inte vänta hur länge som helst. Andra inköp kan vänta men barnen växer så om jag vill ha en tavla med dom innan dom fyller 30 så måste jag ta tag i det nu.
Vi ska ju inte ha fler barn så det här är den barnaskara vi ska ha.
Jag vill ha ett utomhuskort på dom och den vackraste årstiden jag kan tänka mig på det kortet är hösten.
Jag ska ringa Nunan imorgon och prata med dom.
Jag måste hinna klippa dom 3 minsta innan med för dom är inte så granna i huvet just nu.
Det kommer bli det bästa köpet jag gjort. Det är jag övertygad om.
Imorgon ringer jag och beställer tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0