När jag ändå är igång med bilder

Jag kan passa på att visa lite fler bilder när jag ändå har tagit mig tid och ork och börjat.

Tex. så har vi Ninas lilla guldklimp Tuva.



Som vanligt skitdålig kvalité på mina bilder men söt är hon i alla fall.

Stina vovven som vi hade hand om ett par veckor och som nästan blev familjemedlem tar vi härnäst.



Charmknutten Nicholas fick agera sminkdocka åt en tjejkompis här en dag. Han blev om möjligt ännu snyggare än vanligt.


                                   

Emil som leker Star Wars får nog bli den sista för nu i alla fall.

                                

Dax för sängen nu. Ska ju öppna imorgon så det är bäst att vara pigg när klockan ringer.
Det kan ju bli som imorse då jag inte kunde låsa upp min dörr för att låset hade frusit.
Min man räddade mig. Han kom ut i kalsonger och tshirt i 2 minusgrader med en gasolbrännare och värmde nyckeln tills den glödde. Jag som stod med en fjuttig liten tändare och försökte värma. Det är inte tillräckligt macho för Ronnie inte. Det ska vara stora lågor om det ska vara nåt.
Grannarna är visserligen härdade här nu men dom måste tro att vi är galna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0