Nyhetsmorgon

Jag har nyhetsmorgon på här på jobbet.
Jag tittar inte nåt speciellt utan det är mest för att det känns bra när det är nåt som låter lite.
Dom hade en orkidéexpert i studion. Han sa att även om blomman ser vissen ut så blommar den snart igen så man ska inte kasta den och då sa programledaren.
:- Det är som när jag begravde min sköldpadda när jag var liten och fick reda på som vuxen att den bara låg i dvala.

Jag kan inte låta bli att skratta åt det men lite grymt är det ändå. Hon begravde en levande sköldpadda som hon trodde var död men som bara låg och sov.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som nått som du skulle kunna göra... ;)

2008-10-07 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0