På order av Ann-Kari

Jag blev beordrad av Ann-Kari att uppdatera mig lite men det var för flera timmar sen i och för sig.
Jag började tänka efter vad jag hade att skriva om efter min lediga helg men det var inte så mycket egentligen.
Jag har sovit och slappat i två dar. Så skönt!!!
Igår åkte Ronnie och tre av grabbarna cross och Fabian satt mest vid datan så han väckte mig inte. Jag fick sova tills jag vaknade av mig själv och det blev närmare tolv.
Tretton timmars sömn!! Jag var pigg men seg hela dan.
Jag lagade mat och läste tills klockan var tre fyra nån gång.
Okej om jag ska vara ärlig så var jag på Kvantum och köpte frukt till fruktsallad också som Emil och jag skar upp.
När jag var nästan precis klar med maten kom Magnus, Alice, Alva och Agnes.
Jag hade gjort potatisgratäng så det räckte och blev över till dom med så det blev fullt runt bordet.
Jag är ju själv så dålig på att bjuda in folk även att jag tycker att det är hur trevligt som helst när vi väl har främmande så det var bra att han tog eget intiativ och kom förbi. Det var mycket trevligt.
På kvällen satt vi och slötittade på tvn och gick och la oss tidigt. Jag var trött trots min långa sovmorgon.
Idag vaknade jag vid tio (trodde jag i alla fall. Vi skulle ju ställa om klockan så den var egentligen bara nio).
Fabian har haft kompis här och Ronnie fick sin sovmorgon idag. Jag har gått med mjukisbyxor hela helgen och inte haft några måsten.
Jag har bara gjort det jag känner för. Såna helger behövs ibland.
Idag blev det älgstek och gräddsås.
Efter maten kom Jessica, Andreas och Oskar och fikade.
Det var också mycket trevligt. Det är så sällan man hinner träffas eftersom vi jobbar kväll och helger både Jessica och jag och då passar det sällan in att vi är lediga samtidigt.
Jag har haft en sån underbar helg att jag inte kan fatta  varför jag alltid stressar så mycket jämt för att hinna göra så mycket som möjligt.
Jag ska skaffa mig fler slapparhelger.
Nu är jag utvilad och redo för en ny arbetsvecka.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Bättre sent än aldrig :)

2008-10-27 @ 06:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0