Hon var jättesöt lilla Tuva

Jag skulle bara åka dit en liten stund men den lilla stunden blev 6 timmar.
Under alla dom timmarna hörde jag henne bara gny till en en enda gång annars bara låg hon där och sov eller tittade sig omkring.
Jag tog inte med mig nån jacka eftersom jag tänkte att vi nog inte skulle gå ut men det tänkte Nina att vi skulle.
Dom hade nån löpartävling i Odensvi som vi skulle titta på. Att gå dit var ok för då rörde jag på mig men att stå stilla och titta i en timme var en plåga. Det var riktigt kallt ute och blåste dessutom.
Jag fick lite bebiskänslor när jag satt med gullungen och gosade men som tur var så försvann den känslan så fort jag satte mig i bilen igen.
Tur att jag har lite självbevarelsedrift i alla fall.
Synd bara att det är fyra mil till Nina. Eller tur för henne kanske annars skulle jag väl hänga där jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0