Imorgon ska jag få nosa på bebis

Jag ska få se och känna och nosa på Ninas lilla Tuva.
Hon är en hel månad gammal nu och jag har fortfarande inte sett henne.
Det är lite dåligt av mig om jag får säga det själv.
Dom har i och för sig inte varit hemma så länge så jag har haft nån ärlig chans men nu ska det äntligen bli av.
Jag var nere en snabbis på Åhlens förut och skulle titta efter nåt litet roligt att ta med.
Det fanns massor av fint. Det hade kommit in en nyserie med kläder med barbapappatema.
Jag blev helt salig. Det var olika klänningar med barbapappor och barbamammor och tights, tröjor, vantar ja allt man kan vilja ha med en barbapappa på.
Jag fastnade för en pyjamas med massvis av olika barbapappor, barbamammor och barbabarn på men Fanny tyckte inte om den så jag föll för trycket och tog en body och ett par byxor istället.
Byxorna var svarta med en rosa barbapappa på benet och bodyn var vit med en barbapappa och barbamamma på magen.
Skulle jag ha en liten Tuva skulle jag bli jätteglad om hon fick såna söta kläder.
Ska bli roligt att se lilla stumpan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0