Jag känner mig sjuk idag

Jag kan inte riktigt förklara på vilket sätt jag är sjuk jag känner mig bara "olustig" på nåt vis.
Ont i huvet eller snarare tung i huvet och tung i kroppen, matt och varm och kall om vartannat.
Jag tog en timma ledigt på förmiddan. Skulle börja elva men Ann-Kari tog en timme extra så jag kom till tolv.
Det blev inte mycket bättre för det men jag får se fram mot att vara ledig torsdag och fredag och hoppas att jag känner mig bra till helgen.
Det blir väldigt segt att jobba en hel helg när man inte känner sig ok.
Nu har jag en pall med varor att plocka in så det är bara att bita i det sura äpplet.

Förresten på tal om att bita i sura äpplen så gick det inte lika bra för Emil inatt tyvärr.
Vid sex imorse gick larmet. Han blev jättebesviken stackarn men det är bara att ta nya tag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0