Ullared

Jag hatar att åka bil!! Vad gör man inte för att få bränna pengar i Sveriges största och billigaste affär?!
Upp klockan halv tre på natten och åka 30 mil, slåss om utrymmet med mängder av kunder,sen åka bil hem i 30 mil.
Ok det var värt det i alla fall. Jag slapp att köra och det är ju ett plus.
Jag trodde nog ändå att det inte skulle vara så mycket kunder som det blev eftersom det varken var lönehelg eller barnbidrag.

Jag var ganska så självbehärkad och handlade inte mycket mer än vad jag hade planerat. Lite mer blir det ju alltid det är oundvikligt men i det stora hela är jag nöjd.
Mitt roligaste och bästa kap var varsitt par "healys" till barnen. Dom fick dom när jag kom hem igår. Jag tror aldrig jag fått en så hård kram av nåt barn innan. Dom slet på sig skorna och cykelhjälm med en gång och övade ute på gatan hela kvällen.
Det blev lite födelsedagspresenter till Emil också. Nackdelen är bara att det är 2 månader kvar tills han fyller och jag kommer antagligen inte kunna hålla mig från att ge dom sakerna innan. Jag får försöka glömma att dom ligger där i garderoben.
Bilen blev fullpackad på hemvägen men det var Ann-Kari som var den största handlaren av oss så när vi släppte av henne i Ankarsrum blev bilen helt plötsligt mycket lättare:).

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Alla klagar på mitt handlande... :)

2008-09-07 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0