Det blev heldag idag

Ann-Kari vaknade med huvudvärk imorse så hon ringde mig strax innan sex. Jag skulle ändå snart gå upp och väcka alla familjemedlemmar så det gjorde inte så mycket.
Barnen blev överlyckliga i alla fall. Dom tjatade hela kvällen på mig igår att dom ville äta frukost på skolan och nu fick dom som dom ville så dom rusade upp och klädde på sig. Jag hann knappt säga till dom förrän dom stod färdiga i hallen.

Ronnie är på Mekonomen idag så han började också vid sju. Vid åtta åkte han ifrån en snabbis för att skjutsa Choffe till tåget. Det är dax för mönstring för honom idag. Han blir borta över natten. Det känns konstigt att min lilla lilla Choffe blivit så stor att han ska mönstra. Han själv hoppas få att han ska få ligga i lumpen och det är kanske en bra grej att göra. Vi får se vad som händer. Beskedet skulle komma i maj om han kommer in eller inte.

Operationen gick bra igår. Horst låg på uppvaket sist jag hörde nåt och dom hade fått bort det dom skulle ha bort från lungan. Om 3 veckor får han tydligen besked om det var godartat eller elakartat. Nu hoppas jag bara att han inte behöver ha så ont när han piggnar till och att alla prover är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0