En vecka drygt kvar till påsk

Nästa vecka kommer pappa och Birthe hit. Dom ska va här över påsken. Fredan och lördan är jag ledig så då får jag chans att träffa alla och vräka i mig påskmat. Helst inget påskgodis men det kan bli för stora frestelser.
Ronnie fyller år på skärtorsdan men den dan jobbar jag kväll så det får bli en liten tårta på kvällen bara.
Det svåra är att hitta på nåt att köpa till en 37åring som bara är intresserad av sånt som jag inte förstår mig på. Jag skulle kunna köpa nån ny pimpad reservdel till crossen elelr bilen eller nån förstärkare eller nåt men jag är inte så bra på dom områdena. Han skulle behöva nya jeans eller nån tröja men sånt måste man själv prova så det blir inte heller bra. Det känns löjligt att köpa presentkort till sin man när man har delad ekonomi. Är det nån som har en bra idé på present så mottages alla idéer tacksamt. Mina egna är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0