Idag fyller min man år

Vi har inte grattat honom än eftersom han börjar jobba nu vid 7 så jag tyckte det var onödigt att dra upp alla barn. Det får bli ikväll när jag komer hem.
Idag har jag en stressig dag framför mig. Vid tjugo över åtta ska Emil va på skolan,kvart i nio ska Fabian vara hos diabetesdoktorn, tio ska Nicko vara hos sin doktor på BUP och efter det ska vi prata med hans psykolog på BUP. Det mest spännande är att jag börjar jobba vid elva så oddsen för att jag hinner med BUP är minimala om inte obefintliga till och med. Som vanligt så får det bli Nicko som blir lidande. Mackens kunder struntar ju fullständigt i att jag har en 14åring som har det extremt jobbigt och dom skulle inte accpetera  att jag stänger macken för BUPbesök så det är bara att bita i det sura äpplet och prioritera kunderna.
Mina barn har tyvärr blivit tvungna  att lära sig ta ansvar för sina sjukdomar och läkarbesök själva ibland när deras föräldrar inte kan hjälpa dom. Snart är det slut med det i alla fall. I höst kan jag börja sätta mina barn först igen.
Nu ska jag väcka alla barn och ge dom frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0