Ikväll ska vi nog gå på restaurang

Vi hade inget planerat för kvällen och Choffe ville ha iväg oss hemifrån. Han vill ha lite förfest hemma hos oss och då anser han att vi är i vägen.
Nicko ska lana hos en kompis så det blir Ronnie och jag med dom små killarna som ska lyxa till det lite.
Egentligen känner jag att vi inte borde göra av med massa pengar på restaurangmat den här månaden. Choffes födelsedag och den kommande Stockholmsresan och annat den här månaden är tillräckligt dyrt men i ett svagt ögonblick häromdan så frågade jag barnen om dom skulle tycka det var kul att gå ut och äta och sen dess så är dom så förväntansfulla att jag inte kan ta ifrån dom det. Ibland får man helt enkelt ta sig råd till vissa saker.
Förhoppningsvis så har Choffes förfest slutat när fyrverkerierna har tagit slut för sen vill jag nog åka hem. Imorgon är det ju jobbardag för mig så att festa hela natten är nog ingen bra idé. Dessutom kommer inte Fabian och Emil in på värre ställen än mcDonalds och natten kan bli lång om vi ska tillbringa den där med varsin cocacola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0