Jag försökte ringa Horst igår

Jag skulle ringa och höra med honom hur han mår. Jag vet att han har svårt att prata just nu men jag tänkte i alla fall ringa så han vet att jag tänker på honom.
Jag försökte när jag åkte hem igår men det var ingen som svarade så jag ringde antagligen precis när han var iväg från rummet. Han sitter ju inte bredvid telefonen hela tiden.
Nästa gång jag kom på att jag skulle ringa var klockan halv tio men då går det inte att ringa längre till sjukhus så det gick inte.
Idag jobbar jag hela dan men jag ska försöka nå honom ikväll. Mamma, Agneta och Mario skulle åka till Linköping och hälsa på honom idag.
Det är skönt att han fått operationen gjord nu innan det blir riktigt varmt och jobbigt för honom.
Jag hoppas bara att det räcker med den här operationen nu så han ska slippa cellgifter.
Sjukdomar skrämmer mig. Man vet ju aldrig hur morgondagen ser ut och tur är väl kanske det.
Fördelen som talar för honom är ju ändå att han har opererats på ett tidigt stadium. Han kommer va uppe och hoppa innan vi vet ordet av. Nästa vår kommer allt med operationer och oro att vara glömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0