Jag ska upptäcka min assistent imorgon

Jag var och hämtade min hushållsassistent idag som jag beställde.

Positiva reflektioner så här långt:
1:Den är lagom stor och smidig för att kunna stå framme på min bänk
2:Massor av roliga tillbehör som man kan göra precis vad som helst med inom matlagning. Och då menar jag verkligen MASSOR av tillbehör.
3:Snygg att se på!
4:Lagom stor "skål" när man ska baka sockerkaka, vispa grädde eller annat.

Negativa reflektioner så här långt:
1:För liten skål när jag vill baka stora bröddegar. Tar endast degar på en halvliter vätska.
2:Många tillbehör som ska ha nåt bra ställe att förvaras på.
3:Kommer ta lång tid innan jag lärt mig alla finesser och var alla saker ska sitta.

Får se om den positiva eller negativa sidan vinner när jag väl fått använda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0