Jobbigt jobbigt jobbigt!

Det är otroligt jobbigt att vara en Nicholas. Stackars min söta rara pojke som har ett tufft liv. Jag lider med honom och mitt hjärta gråter för honom.
Ibland när livet är ovanligt hårt mot honom brukar jag säga att livet är lite hårdare mot vissa än mot andra men då brukar han säga att varför är det så hårt mot mig? Jag vet inte varför han får mer motgångar än andra. Han har aldrig gjort sig förtjänt av det. Ibland önskar jag att jag kunde ta över en del av hans bekymmer så han fick bara vara barn men hur gör man det?
Det är fruktansvärt att stå bredvid och se en person som man älskar mer än sitt eget liv ha det så svårt.
Hoppas han ändå kunde känna att jag och personalen på BUP vill hjälpa honom.

Kommentarer
Postat av: Jessan

Hej, tråkigt att höra att Nicko inte mår bra!! Hoppas det ordnar upp sig snart. En del får kämpa mer än andra här i livet, orättvist!! Tänker på er; kram Jessan

2009-04-12 @ 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0