Tusan vilken energi jag har

Ibland, vissa dagar har jag mer energi än andra dagar.
Idag var tydligen en energifylld dag.
Jag har plockat och städat och kastat på macken sen jag kom. 3 fulla säckar med skräp från lagret har jag varit nere med och mängder av kartonger.
Jag har ändrat lite på hyllor och lagt ut lite reasaker som jag vill bli av med. Jag känner mig nöjd med mig själv faktiskt.
Konstigt nog är det när jag har som mest med kunder som jag får för att göra sånt. Jag blir störd hela tiden.
Vid halv två gick jag upp och satte in min matlåda på värmning och en timme senare har jag äntligen fått i mig den efter att ha värmt maten 3 gånger om. Det är kul med kunder men det är underligt att dom verkar känna på sig när det är dax för mig att äta. Jag har aldrig så mycket kunder nån gång på dan som när jag har värmt min mat.
Vädret gick över från höstvädret som var imorse till strålande vår igen.
Jag har sålt mängder med glass den här helgen. Ett tydligt vårtecken. Jag är själv ruggigt sugen på att prova nån av glassnyheterna men jag har inte börjat äta socker än så jag måste behärska mig ett tag till.
Imorse visade vågen neråt och det är det jag tänker på varje gång jag får sockerabstinens. Det går faktiskt neråt trots att jag inte äter pulver fortfarande men jag är grymt duktig på att äta "rätt". I alla fall för tillfället. Dessutom håller jag fortfarande fast vid träningen. I alla fall för tillfället.
Underligt nog så tror jag inte så mycket på mig själv och min förmåga att hålla fast vi sund livsstil. Jag har varit med för länge och sett mina misslyckanden för många gånger.
Just nu är jag duktigt och det är det enda som räknas idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0