Allt går som smort för mig idag

Nu har jag varit i stan för sista gången.
Jag har skrivit in mig på Cambridge för att börja med pulver igen.
Jag är laddad. Jag blev definitivt mer laddad när jag såg hur illa det var på vågen. Jag har inte vågat ställa mig på den på länge och det var värre än jag trodde.
Nu ska fläsket bort.
Andreas ställde sig i kassan för andra gången idag. Det här med kassajobb kanske blir en ny inriktning för honom nu när han ska ut på jobbmarknaden igen. Han kanske tyckte det var kul. Han verkade inte lida i alla fall när jag kom utan såg rätt så nöjd ut.
Jag ska skaka mig en lunch nu med banansmak.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Heja Heja Heja!!!

2009-02-12 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0