Jag somnade på soffan igår

När jag kom hem igårkväll satte jag mig en stund och läste i badkaret. När jag kom upp hade min kära man varit snäll och lagt barnen och jag var lite lagom dåsig så jag satte mig i soffan i datarummet och skulle titta på den nya serien som heter 183 dagar på datan. Jag kom halvvägs tror jag innan ögonen föll ihop.
Jag släpade mig in till sängen vid tolv när jag vaknade till och vaknade vid sex när Ann-Kari ringde och sa att hon var sjuk. Jag ringde skolan förut och sa till om att barnen skulle komma idag och det var inga problem. Enda kruxet är att dom inte får va längre än till 4. Jag får hoppas att Ronnie blir klar tills dess så han kan hämta dom. Jag är glad att dom ställde upp överhuvudtaget på fritis för dom har ju sportlov och då måste man anmäla i flera veckor innan hur barnen ska va så dom kan anpassa personal efter det.
Jag är glad nu idag för att jag somnade tidigt igår för nu är jag jättepigg.
Ronnie verkar inte vara lika pigg för honom har jag ringt och väckt två gånger redan. Jag ska snart ta och ringa en tredje gång och jäkta på honom.
Nu ska jag ta tag i mitt jobb igen. Dax att bunta tidningar och vänta in mjölkleveransen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0