Snabb lösning

Precis innan jag skulle åka till tandläkaren förut så kom en kompis ut till macken. Jag frågade honom om han kunde lära sig kassan på två minuter och det var inga problem.
Jag visade honom det viktigaste och så hade han Ronnie utanför i traktorn om det körde ihop sig.
Det gick galant.
Tror jag i alla fall.
På tillbakavägen ut hit så fick hjag ta med mig en reperation ut och lämna min egen trygga bil hemma. Det gick en aning ostadigare med den andra bilen men jag klarade mig hit.
Frågan är bara vilken bil jag ska ta när jag ska in till stan nu vid tolv igen. Inte Ronnies v8 hoppas jag.
Nu ska jag jobba lite intensivt tills det är dax för nästa stadstur igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0