Solen lyser

Nu är ju inte jag så pigg på att prata väder men faktum kvarstår att det är faktiskt fantastiskt vad glad man blir av lite sol i vintermörkret.
Idag slutar jag vid ett och då blir det klippning för Emil.
Jag känner mig otroligt pigg och utvilad efter min kravlösa slöhelg.
Jag skulle vilja vara en toppenmamma och göra nåt kul med grabbbarna i eftermiddag. Kanske stadsparken med fika eller simhallen eller nåt.
Jag ska fundera på det och ta en liten diskussion med dom och se vad som skulle kunna vara intressant för dom.
Känner jag mina pojkar rätt så blir det i så fall simhallen. Kanske med en mcDonalds efteråt. Jag tycker nog att dom är värda det eftersom vi inte gjorde nåt kul alls i helgen.
Idag är det Fabian och Emils dag.

Kommentarer
Postat av: Jessan

Samtalet bara bröts.. var de skrynkliga när det kom upp??? Jessan

2009-02-09 @ 23:09:42
Postat av: Jessica

Dom var som russin hela kvällen men det var det värt:). Jag skulle ringa tillbaka men det hanns aldrig med riktigt.

2009-02-10 @ 07:59:29
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0