Allt flyter

Var på bio igen ikväll.
Ann-Kari och jag var och såg "Allt flyter".
Den var sisådär. Ingen höjdarfilm kanske.
Vi behövde inte trängas i salongen i alla fall för vi var helt ensamma så då kunde vi bre ut oss och jag fick prata hur mycket jag ville.
Ibland slutade Ann-Kari svara mig.
Jag vet inte vad det betyder. Kan det va så att hon tröttnade på att höra mig eller var hon så djupt inne i filmen att inget annat hade betydelse omkring henne?
För första gången nånsin gick jag på bio utan en enda sak att äta på. Det kan va därför jag hade ett ovanligt stort behov av att prata istället.
Jag hade inte så stora förväntningar på filmen innan men jag hade nog trott att den skulle va lite roligare än så här.
Nu har jag i alla fall sett den så nu behöver jag inte undra mer.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Och när slutade jag svara dig? Då måste jag har varit trött... För jag trodde allt jag hade svarat dig på allt... :)

2009-01-14 @ 07:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0