Bebisgos idag

Vi ska till Nina och Per och gosa lite Tuva idag.
Vi har tänkt länge att åka dit så igår kväll ringde jag och bjöd in oss själv.
Ronnie har fortfarande inte sett lilla bebisen ju och småkillarna fick inte helelr följa med när jag var där eftersom vi var lite rädda om Tuvas hjärta.
Nu är hon ju opererad så hon kanske klarar av mina stimmiga barn.
Dom får ta med termobyxor så dom kan gå ut och stimma av sig med jämna mellanrum.
Jag ville inte bli till besvär när vi kommer så jag erbjöd mig att ta med mat och fika men det fick jag inte.
Det blev blankt avslag. Jag fick inte ens ta med en sockerkaka.
Nina har ju en liten bebis att ta hand om och det har ju inte jag så det hade varit lämpligare att jag hade fixat maten. Men det tyckte tydligen inte Nina.
Återstår att se vad för gott vi blir bjudna på.
Vi ska va där vid två och det tar en halvtimme att köra så nu är det dax att ge sig iväg om vi inte ska få kall mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0