Dagen börjar närma sig sitt slut

Jag har jobbat sen imorse men det har gått fort idag.
Lagom med kunder och lagom att göra.
Nyss var Ronnie här en sväng med Fabian, Emil och en kompis till Emil.
Dom sprang runt som vilddjur och hade en enormt hög volym så jag fick ryta i åt dom så fort inga kunder var kvar att dom inte fick sätta sin fot i butiken mer.
Ronnie sa till dom att vänta utanför. Som om dom killarna kan stå snällt och vänta. Nej dom sprutade vatten på varandra och skrek mer än dom hade gjort inomhus.
Till slut sa jag till Ronnie att ta sina barn och gå härifrån så jag kan sköta mitt jobb. Nu har jag lugn och ro igen.
Hur gör man för att få snälla och artiga barn?
Det var ju faktiskt inte mina barn som lät mest. Det var ju kompisen som var den värsta av dom och honom har inte jag uppfostrat så det kan inte bara va jag som misslyckas med det.
En kvart med dom killarna var jobbigare än att jobba dom andra 12 timmarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,varför låter barn, kan inte påminna mig om att jag och brorsan bara skrek rakt ut, men det kanske vi gjorde......Jessan Ps, förövrigt så är ju mina barn väldigt tystlåtna som tur är =)

2009-02-01 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0