Det blir tidigare och tidigare till sängs

Igår kväll tänkte jag att nu ska jag äntligen sova ut ordentligt så jag blir riktigt pigg.
Jag älskar att sova och det skulle va så skönt att nån gång vakna innan klockan och känna sig hundra procent utvilad.
Jag la mig vid tio i nio igår. Jag hann knappt innanför dörren.
Jag har aldrig förstått hur barn kan se det som en bestraffning att gå och lägga sig.
För en gångs skull vaknade jag faktiskt före klockan.
Efter att ha sovit länge nu i två nätter i rad så blir det väl att jag aldrig kommer att kunna somna ikväll men det är det värt för att känna sig helt utvilad en dag.

På tal om annat så hade jag en medelålders man här inne nyss. Han kom in och gick med små små myrsteg och frågade om han fick låna toaletten innan han handlade. Det tog en evighet för honom att korsa butiken för att komma till toan.
När han kom ut därifrån gick han helt normalt.
Snacka om att han hade kris stackarn.
Jag som trodde han var handikappad men det var tydligen bara magproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0