Fabian fyller år om en månad

Jag har inte en aning vad jag ska köpa till honom.
Vi har varit inne på en cykel men när man kommer upp i hans storlek som han behöver nu så är dom flesta cyklarna med massor av växlar och ingen fotbroms och det anser inte jag man är mogen för när man går i tvåan.
Den han har nu är det inte ens växlar på.
Det ser lite löjligt ut när han cyklar på sin cykel nu när han växt ur den men jag vet inte om jag är beredd att släppa honom i trafiken med så mycket att hålla reda på när han ska hitta både handbroms och rätt växel.
För övrigt står det helt still. Det var ju nyss jul så han har fått allt han önskat sig redan.
Problemet med Fabian är att han inte leker och inte gillar kläder.
Hos Emil går det alltid hem med lite bilar eller lego och dom stora gillar kläder men Fabian är mittemellan.
Det blir till att grunna en hel del till tror jag.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men jessica, han kan köra cross! Han klarar nog av en cykel med växlar och grejer, och ni har väll ändå inte tänkt släppa iväg honom på några långturer ensam? :) Köp inga mer datorgrejer, haaha!



// fanny :D

2009-01-17 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0