Festmåltid

Jag festar till det med en påse pulver med chokladsmak och ett äpple till middag idag.
Mina planer för den här veckan var att börja träna igen på måndan och dra ner på kaloriintaget.
Träningen gick ju inte så bra eftersom jag är sjuk men kalorierna kan jag i alla fall kontrollera.
Att bara äta pulver klarar jag inte igen men jag byter ut en del mål ibland när jag inte har nåt bra att äta så att jag inte blir frestad att ta godis istället.
Lunch har jag ätit som vanligt så jag svälter inte mig själv. Livet blir bara så mycket tråkigare utan fikabröd och godis men det är inte så mycket roligare att stå och titta i sin garderob och inte ha några kläder i lagom storlek heller för att man är för tjock så om jag får välja mellan två onda ting så får det bli godsakerna som får väljas bort.
Jag får väl se hur länge jag kan hålla mig den här gången.
På radion förut idag var det en tjej som pratade om att hon var tvungen att frossa varje dag för annars blir hon undernärd. Varför fick inte jag hennes ämnesomsättning för?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är ju längden det är fel på, inte vikten!! ;)

2009-01-29 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0