Frukostsällskap hade jag imorse

Åsa behövde en paus från städandet för att äta frukost så hon gav av sin dyrbara tid till mig.
Jag hade kunnat tänka mig en lyxig macka ute nånstans men hon kom hem till mig och antagligen var det tur för hade jag hamnat på ett konditori så hade det inte slutat med en smörgås.
Så nu blev det torra ostmackor istället.
Jag antar att det var det trevliga sällskapet som lockade henne. Vem skulle inte vilja komma hem till en trevlig Jessica som går omkring oborstad i håret och med mysbyxor och som står och steker lunch? Man måste va riktigt gamla och stabila vänner för att återkomma en andra gång sen.
Nu återstår det bara att se om hon återkommer eller om vänskapen inte höll för chocksynen av ovårdad kompis och torra ostmackor.
Det är i nöden som vänskapen prövas har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Åsa

du har tur.. mackorna va inte torra... så jag återkommer kanske ;)

2009-01-21 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0