Jag är på jobbet nu

På datan har jag mix megapol på medans jag jobbar.
Idag har dom CarlJan Grankvist (tror jag det stavas) i studion.
En mycket märklig man kan jag tycka.
Dom enda ämnen han fastnar vid är när det kommer upp champagne, ostron eller annan delikatessmat på tal. Han nämnde även sin son CarlJohan. Jag har sett den pojken på bild en gång. Han var en kopia av sin far i en minimodell.
När vi satt och tittade på lets dance i fredags så frågade Ronnie mig vad CarlJan är känd för men jag kunde faktiskt inte komma på det.
Jag vet att jag mycket väl känner till honom men jag vet inte varför eller vad han har uträttat.
Märklig man.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Han är ju gastronom!!!! Känd för sitt matintresse.. Kan vara därför han pratar om ostron och champagne :)

2009-01-22 @ 08:22:13
Postat av: Maria

han ser äcklig ut tycker jag, ingen man i min smak :) Lite sliskig....

Kram

2009-01-22 @ 12:16:46
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0