Jag vill bara veta

Kan jag få veta av er som läser om det verkligen är svårare att se texten nu när jag ändrade till rosa?
Min pappa säger att det är jättesvårt att läsa men det kan ju va han som inte kan koncentrera sig när det är fjollfärger i bakgrunden.
Han kanske är färgblind eller nåt. Selektiv färgblind kanske så att han sorterar bort all information som kommer med rosa färger.
Jag vet inte.
Jag själv tycker inte det blev nån skillnad men det kan va intressant att se om det finns fler som är som min pappa eller om han är unik.
Jag vore tacksam för kommentarer angående det här fallet så jag vet om jag ska göra honom till viljes och byta tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Jag tror jag läser lika bra nu som innan.. kommer knappt ihåg hur de såg ut.. Du får väl ha två testdagar, så man kan tycka till :)

2009-01-28 @ 15:22:50
Postat av: Kusinens tant

Går hur bra som helst att läsa. Mycket snyggare färg också. Din far är nog lite färgblind!!!!!

2009-01-28 @ 19:28:35
Postat av: Emelie

Inga som helst problem att läsa :) Tycker bloggen är mkt finare än förut :)

2009-01-29 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0