Man ska inte somna med ljudboken på

Jag satte mig i soffan igår och slappade lite med ljudboken.
Det skulle jag inte ha gjort. Naturligtvis så somnade jag en liten stund.
Jag försöker nu hitta tillbaka till rätt ställe men det verkar vara omöjligt.
Grejen är att jag somnade ju inte bara till och sen vaknade utan jag somnade och vaknade flera gånger så jag har hört en snutt här och en snutt där.
Det innebär att när jag förut var säker på att jag hade hittat tillbaka till rätt ställe i boken visade det sig att det var bara en av gångerna jag hade vaknat och att det var därför jag kände igen texten.
Jag lyssnade en bra stund innan jag upptäckte att det fanns för mycket som jag inte förstod och att jag var på fel ställe så det var bara att spola tillbaka lite till.
Så har jag gjort två gånger nu.
Jag tror den här gången att jag verkligen har hittat rätt.
Det borde finnas en snarksensor på mp3n så den stänger av automatiskt när man somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0