Torsdag morgon idag

Jag skrev ingenting alls igår. Jag loggade in en gång men hur mycket jag än försökte kunde jag inte komma på nåt att skriva om.
Jag har väl ett tråkigt liv kanske eller dålig fantasi eller båda delarna.

Igår eftermiddag var Nicko och jag hos doktorn och bytte hans medicin.
Den han har haft nu har funkat ganska bra eller rättare sagt Nicko fungerar bra med sin medicin i kroppen men han har en del biverkningnar som vi förhoppningsvis kan bli av med nu.
Nicko, jag och Ronnie tog oss en lunch efter doktorn men Ronnie och jag fick sitta själva och äta. Lukas och två tjejer satt på corner när vi kom in och får Nicko välja mellan sina föräldrar och sina kompisar så har vi tydligen inte mycket att komma med.

När vi hade hämtat småkillarna satte jag mig en stund vid datan och laddade in en ny bok i min mp3. Det blev Pigge Werkelins bok 10.31 i kao lakh (tror jag den heter och stavas).
Jag grät! Jag grät floder!
Barnen tittade på mig när jag stod och lagade mat och tårarna rann konstant.
Så fruktansvärt sorgligt!
Jag blev deprimerad för hela kvällen.
Innan jag la in den boken hade jag precis avslutat sjöjungrun med Camilla Läckberg och den var också lite jobbig på slutet med jobbiga beskrivningar som fick mig att må lite dåligt.
Jag får hitta en rolig bok efter det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0