Wallander

Igår blev det en del biobiljetter köpta för vår familj.
Fabian och Emil ville se Lassemajas detektivbyrå och betala med sina julklappspengar så eftersom jag jobbade vid den tiden gick Ronnie med killarna på den.
Jag sa först till Ronnie innan jag såg trailern på den att barnen kunde gå på den själva men jag upptäckte att den nog var lite i läskigaste laget.
Ronnie sa att han kände hur Emil kröp närmare och närmare honom ju läskigare filmen blev och när jag kom hem var båda killarna helt saliga.
Det var den bästa film dom hade sett.
Jag fick en fullständig redogörelse för alla spöken och mysterier som skett i filmen.
Vid halv nio blev jag hämtad av Ann-Kari och hennes systrar för då var det min tur.
Vi såg den nya Wallanderfilmen.
Filmen hade varit mycket intressantare och mer spännande om inte Ann-Kari hade klurat ut vem som var mördaren efter en halvtimme och avslöjade sina tankar för mig.
Jag brukar aldrig kunna lista ut sånt så det brukar va en överraskning till slutet men inte den här gången.
Nästa gång jag ser en sån film med henne ska jag sätta in en öronpropp på den sidan hon sitter så ska jag bara nicka lite och låtsas att jag har hört henne så jag får behålla spänningen så länge som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte vara så känslig :) Jag kan inte hjälpa att jag var så smart ;)

2009-01-11 @ 14:52:05
Postat av: Emelie

Jag hade turen att inte sitta bredbid Ann-kari så jag slapp veta vem mördaren var! =))

Men jag tror på din smarta idé om att använda öronproppar nästa gång du ska gå på en liknande bio tillsammans med Ann-kari haha.



Annars var juh faktiskt filmen jätte bra!

2009-01-11 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0