Glad och ledsen på en gång

Jessica har gift sig igår!! Jag är riktigt jättejätteglad för hennes och Andreas skull.
Vi blev för ett tag sen inbjudna till sommarfest hos dom men den sista tiden har varit så fruktansvärd jobbig med jobb och barn och yrselattacker och migrän att jag inte kände mig så social. Därför tackade jag mitt dumhuvud nej till sommarfesten igår.
Jag hade mina misstankar om att det var en bröllopsfest i hemlighet på gång men jag tänkte att i så fall skulle nog Jessica ha sagt det när vi avbokade.
Hade jag vetat att min bästa vän äntligen skulle gifta sig och att det inte var en vanlig fest hade jag aldrig i mitt liv tackat nej. Jag hade släpat mig dit om det hade behövts.
Nu känner jag mig grymt ledsen och irriterad på mig själv.
Synd, men gjort är gjort och jag är ändå glad att dom äntligen gjort slag i saken efter alla dessa år.
Grattis Jessica och Andreas och hoppas ni fick en underbar fest!!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Tack snälla. Festen var toppen, men det hade varit roligt om ni hade varit med..Men vi firar om ett år igen, då kommer ni.....

2009-07-05 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0