Jag har köpt mig solglasögon nu

Det är ju ett problem när man har dålig syn och inte kan ha vanliga solglasögon. Jag vägrar att ha såna där som man sätter på sina egna och fäller upp och jag vill itne ha två par på mig som en del har. Jag blir helt fascinerad när jag ser folk som har satt solglasögonen utanpå sina egna. Jag som inte ens vill ha ett par glasögon på mig vill ju absolut inte ha två på en gång. Hur töntigt är inte det.
Ända sen jag fick glasögon för ett par år sen har jag velat beställa mig ett par solisar med min egen styrka men jag har backat för priset jämt.
När jag var hos optikerna förra veckan för att rätta till mina vanliga glasögon stod jag och provade solglasögon medans jag väntade och när hon kom ner sa jag fort innan jag hann ångra mig att jag skulle beställa mig ett par.
Sen var det ju försent att ångra sig så i tisdags fick jag smset att dom hade kommit. Nu skulle jag helst vilja ha dom på mig överallt men det ser konstigt ut om jag står på macken med solglasögon så jag får nöja mig med att ha dom när jag kör bil och vistas utomhus. Även om det är molnigt så åker dom på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0