Min blivande chef ringde mig

Jag blir glad när jag pratar med honom. Det påminner mig om att jag har ett normalt liv i sikte.
Snart har jag ett jobb som inte kommer att ge mig sömnlösa nätter och magsår. Ett jobb som jag vet att jag trivs på.
Jag längtar just nu väldigt mycket efter ett normalt liv. Väldigt väldigt mycket.
Sen när jag har mitt andra liv kanske jag plötsligt hittar kraft och ork att göra roliga saker med alla mina barn och kanske orka med hemmet igen.
Jag älskar mina kunder och mitt jobb men den situationen som har blivit här nu är helt omänskligt olidlig att jobba i.
All oro tar knäcken på mig och det är tack vare att jag vet att jag har min framtid utstakad som jag ändå står ut annars hade jag stängt för länge sen och skitit i det här.
Nu räknar jag ner dagarna här på macken och det känns både sorgligt och skönt att slutet närmar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0