Fabian och jag var och hämtade en ny blodsockermätare i morse

Hans gamla var trasig och diabetessköterskorna var inte där förrän idag så vi har samsats om mätarna hemma i ett par dagar.
Fabian valde samma som Nicko tog häromdagen. Det är en mätare där allt sitter fast i samma. Rätt stor och klumpig men skönt att slippa springa omkring och leta efter alla tillbehör. När nicko fick sin mätare så fick han en ryggsäck också som var jättesnygg. Tyvärr fanns det bara knallrosa väskor kvar nu när Fabian skulle få en så han avstod. Synd för annars kunde jag ha kunnat tänka mig att använda den men det kunde jag ju inte säga då när sköterskan lyssnade.
Idag jobbar jag kväll så Ronnie får ta med sina pojkar på fotbollsträning vid sex.
Ann-Kari har sjuk Agnes idag så jag fick komma lite tidigare förut. Jag får se ikväll hur morgondagen blir.
Nu fick jag mitt favvojobb igen. Det är fördelen med att jag fick komma tidigare idag annars skulle jag ha missat tidningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0