Vad är det med ungdomar och sugmärken?

Jag fattar inte varför man gör sugmärken på sin kille respektive tjej.
Är det för att markera killen att han är upptagen? Jag fattar inte riktigt.
Det är inte så länge sen jag var tonåring själv men jag fattade inte då heller varför man skulle suga sönder halsen på sin kille.
Nyss hade jag en kille och tjej som var cirka 15 år inne och killen hade så många sugmärken på halsen att jag först trodde nån hade försökt strypa honom. Jag trodde det var blåmärken efter fingrar han hade. Väldigt många fingrar. Som om flera personer samtidigt hade försökt ta livet av honom.
Det där är en tonårsgåta som jag aldrig kommer få nåt bra svar på tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0