Förmiddag idag

Idag är det jag som öppnar så idag kommer jag hem skapligt.
När jag kommer hem ska jag antingen gå ner till stan och köpa doppresent till Daniels bebis eller åka och träna. Jag har inte bestämt än vilket som låter mest lockande. En promenad bränner ju också fett och det verkar ju bli fint väder idag.
Imorgon är det vägning igen. Jag bävar för det. Visar det inget positivt nu när jag kommit igång med träning och att röra på mig mer medvetet så är jag rädd för att jag kanske ger upp. Jag har vissa dar då jag är så extremt sugen på mat så jag skulle kunna börja gråta och vissa dar så bryr jag mig inte alls. Idag är tyvärr en hungrig dag.
Konstigt att det är så lätt och bekymmerslöst att gå upp i vikt men när kilona ska bort får man kämpa och ha ångest.
Skit samma. Nån gång försvinner kilona bara jag håller mig borta från sockret.

Nicko var nånstans och sökte telefonförsäljarjobb igår. Jag måste säga att han är företagsam när han bara vill. Om han skulle få det vore det ju toppen. Även om det inte är världens roligaste jobb så får han känna på att ta ansvar och tjäna egna pengar. Dessutom kan Nicko verkligen prata för sig. Är det nån som kan sälja in abonnemang per telefon så är det nog han. Jag håller tummarna för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0