Ikväll blir det bio

Män som hatar kvinnor ska det bli. Jag hade inte kollat upp så noga innan att den är 2 och en halv timme lång så jag kommer att vara rejält trött imorgon bitti.
Idag har jag gjort nåt som ger mig vuxenpoäng. Jag har haft en träff på banken och prata pensionsspar! Är inte det vuxenpoäng så vet jag inte vad som skulle va! I en timma satt jag och lyssnade på hennes prat om PPM, balancerade fonder och aktier hit och dit och jag kan säga att jag vet inte ett dugg mer om pensioner nu än innan jag gick dit. Snarare tvärtom. Det enda jag fattade var varför jag inte engagerat mig i det här tidigare. Jag brukar inte ens öppna det oranga kuvertet annars.

Jag har blivit intvingad i facebookvärlden på grund av den där "rädda macken grejen" på den sidan så nu när jag sätter på datan tillbringar jag plötsligt en halvtimme på ingenting känns det som. Jag försöker ge det en ärlig chans. Jag klickar på alla möjliga länkar hit och dit och skickar snöbollar och hjärtan men jag undrar ändå om jag kommer att bli facebooknörd. Jag vet att jag riskerar att få hela facebooksverige på mig om jag pratar skit om den kulturen men jag fattar inte. Vad ska jag göra när jag väl är där? Facebook är en gåta för mig.

Kommentarer
Postat av: Den facebookande killen från malmö

På facebook så facebookar man. Varken mer eller mindre! :)

2009-03-06 @ 03:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0