Jag trodde nyhetens behag skulle lägga sig

Jag tänkte att pratet om macknedläggningen skulle ge sig efter några dar men det verkar inte så. Jag längtar tillbaka till väderpratet igen. Det gav mig inte en sån här huvudvärk i alla fall.
Jag förstår att alla kunder vill prata av sig om det här ämnet men det sliter hårt på mig att stå och älta det här fram och tillbaka och svara på samma frågor gång på gång. Jag kommer glad och positiv till mitt arbete och går härifrån tjutfärdig. När ska det återgå till det vanliga igen? När ska jag kunna komma till mitt jobb och må bra en hel dag och kunna gå hem med ett leende så att jag kan va trevlig hemma också?
Jag får skriva upp svar på deras vanligaste frågor och skicka ut som ett reklamblad till alla hushåll i närheten så kanske det blir lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0