Nu får det bli hårdare tag

Min kropp bålhåller tydligen i sina fettresurser. Trots att jag inte äter mer än 470 kalorier per dag så hade jag bara gått ner 1,3 kilo. Kändes som en käftsmäll. Efter alla uppoffringar jag har varit tvungen att göra så förväntar jag mig lite mer välvilja från mina fettdepåer.
Det får bli nautilus igen. Räcker det inte med kalrisnål diet så får man ta till det tunga artelleriet. Jag ska försöka klämma in några träningsdagar i veckan mellan mina arbetspass och tvätt och disk och barn. Nånstans finns det väl nån lucka som jag kan fylla ut.
Hade jag ett större hus skulle jag ha ett träningsrum hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1,3 är inte så bara faktiskt, det är BRA

2009-03-13 @ 08:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0