Höjden av jävlighet

Det måste ändå vara att ha ett stort hål i taket samma dag som det spöregnar. Eller?
Det vräker in vatten i förrådet och jag tömmer hinkar hela tiden. Vi har lagt plast över hålet men det hjälper inte ett skit.
Jag har städat bort cement och damm så gått det går men nu är det inge idé. All cement som ligger på golvet är blöt nu och det går inte så bra att sopa upp den så jag har gett upp för stunden.
Hade det varit varmt och solsken idag kunde det varit riktigt lyxigt och fint med en sollucka i taket.

Polisen har gjort klart sina undersökningar och jag har fått klartecken från försäkringsbolaget att det bara är att kalla hit en murare så nu väntar jag på nån Staffan som skulle komma och kolla på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0